WAAROM UW WATERONTHARDER ONDERHOUDEN ?

Een jaarlijks onderhoud is nodig omdat :

1) De harsen worden gespoeld met hard water wat een verstopping door kalk van het elektroventiel kan veroorzaken. Hoe meer water men verbruikt hoe meer spoelingen er nodig zijn. Een verstopping van het elektroventiel kan leiden tot een continu spoeling met een overvloedig waterverbruik tot gevolg !

2) Een waterontharder behandelt het drinkwater. Dit vraagt om een voldoende hygiëne !

Een reiniging van de filters is belangrijk.  Indien de filters van de injectoren niet regelmatig gereinigd worden, kan dit een obstructie veroorzaken met negatieve gevolgen voor het toestel.

3) Reiniging van het zoutvat is tevens van belang. Om een zoutklonter te vermijden die een goede pekelvorming zou kunnen belemmeren en waardoor men terug hard water verkrijgt.

4) Controle van de goede werking van het toestel en regeling van alle parameters in functie van het aantal personen en de waterhardheid.

+32 4 379 26 33

sav@durlem.be

Professionele service

Een groot aantal bekwame professionelen bekommeren zich met de verdeling van de Durlem waterontharders. De in dienst name en afregeling wordt kosteloos uitgevoerd door de technische dienst van Durlem of door één van onze vele erkende installateurs.

Durlem verzekert tevens een efficiënte en snelle dienst na verkoop. Indien U meer informatie wenst in verband met de waterhardheid van uw drinkwater of over het Durlem gamma waterontharders neem contact op met onze klantendienst op het nummer : +32 (0) 4 379 26 33 of per e-mail op dit adres: mail@durlem.be

Onderhoudscontract

Bij elk DURLEM toestel vindt U een voorstel tot onderhoudscontract. De DURLEM waterontharder biedt een fabrieksgarantie van 2 of 3 jaar (volgens model), op onderdelen, werkuren en verplaatsing. Het aankoopbewijs geldt als referentie. Het toestel dient echter jaarlijks te worden onderhouden om het optimaal te laten functioneren.

Wij stellen U hiervoor het onderhoudscontract voor. Dankzij dit contract komt onze technische dienst automatisch elk jaar de goede werking van uw toestel controleren en de beschreven werken uitvoeren. Indien voor een onvoorzien probleem een bezoek tussen twee onderhouden in, noodzakelijk zou zijn, worden de verplaatsingskosten noch werkuren aangerekend voor klanten met een onderhoudscontract. Enkel de te vervangen onderdelen worden dan aangerekend. (buiten de garantieperiode) – Zie algemene verkoopsvoorwaarden.

CONTACTEER ONS

Om tijd te winnen is het aan te raden ons via e-mail te contacteren.

Niet leesbaar? Tekst wijzigen. captcha txt

Start typing and press Enter to search